• A
    A
    A
    A
  • לשיחה עם נציג חייגו
צבעים
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו:

השכרת ריהוט לאירועים

קטגוריות

 

 

השכרת ריהוט לאירועים עם חברת צבעים מקפלת בחובה מענה מקיף ואיכותי לכל צורך או אתגר עיצובי. במחסני החברה שמשתרעים על שטח רחב היקף של כ-1,000 מ"ר תוכלו למצוא שלל פתרונות לטובת השכרת ציוד לאירועים במגוון סגנונות ולהגשמת מטרות ספציפיות.

צבעים מתמחה בהשכרת ציוד וריהוט לאירועים מזה שנים ומתגאה הן במבחר עשיר והן בשירותי ייעוץ והכוונה. פתרונות הריהוט כוללים עשרות סוגים של כסאות, שולחנות, פינות זולה, כריות נוי, פופים, פוטונים, ספות, שרפרפים, מזרונים ועוד. אנו מציעים ריהוט להשכרה לאירועים בסדרי גודל שונים, החל מאירועי בוטיק אינטימיים ומצומצמים של עשרות משתתפים וכלה בהפקות המיועדות ל-5,000 איש ויותר.

  • פופים 02
  • פופים 01

השכרת ריהוט בהתאמה אישית

כחברה הפועלת בענף האירועים מזה עשרות שנים ברור לנו כי השכרת ריהוט לאירוע דורשת נכונות לעמוד בסטנדרטים ייחודיים ובדרישות ספציפיות. על מנת לבצע עבודתנו על הצד הטוב ביותר, ומלבד המגוון הרב שזמין עבורכם במחסני צבעים באופן קבוע, החברה מתמחה בפתרונות של השכרת ריהוט בהתאמה אישית.

תחת כנפי החברה פועלות מסגריה, מצבעה, מתפרה ונגריה. מחלקות אלה מאפשרות לנו להרחיב את היריעה ולהפוך את שירותי החברה למעטפת השלמה מסך חלקיה. צבעים חותרת להיות מקום בו מפיקי אירועים המחפשים ריהוט להשכרה ימצאו את מבוקשם בקלות, במהירות וללא פשרות.

צבעים מציעה ריהוט לאירועים המיועד ללקוחות וקהלים שונים דבר שאסור לוותר עליו בעת הפקת אירוע, בידוק כמו על קייטרינג למסיבת רווקות. אנו עובדים באופן קבוע ושוטף מול מפיקי אירועים, מעצבי אירועים, חברות הפקה, בתי מלון, חברות הסעדה וקייטרינג, מארגני כנסים, משרדים ממשלתיים, גופים ציבוריים, מועדוני ספורט, צה"ל, חברות ועוד. הריהוט משונע לכל נקודה על המפה לפי בקשת הלקוח והחברה פועלת בפריסה ארצית רחבה - מאילת בדרום ועד קריית שמונה בצפון.

חדשנות וניסיון נפגשים

השכרת ריהוט לאירועים עם חברת צבעים מבטיחה לכם עבודה עם בעלי מקצוע מהשורה הראשונה אשר מכירים את ענף האירועים על בוריו מזה למעלה מ-20 שנה. לקוחות החברה מוזמנים להגיע אלינו ולהתרשם מקטלוג הריהוט העשיר ולבחור באופן בלתי אמצעי את הפתרון הטוב ביותר עבורם.

צבעים מודעת לכך שעולם הפקות האירועים הופך עם השנים למאתגר ותחרותי. החברה שואפת לשלב ניסיון עתיר שנים עם חדשנות ויצירתיות תוך הרחבת מניפת הבחירה ללקוח. אנו מגישים קטלוג של השכרת ריהוט לאירועים על ידי שמירה על המוצרים הפופולריים בענף וחדשנות עם הוספת פריטים לפי בקשות שעולות מן השטח ובהתאם למחקרי קהל הנערכים עצמאית על ידינו.

קרא עוד: השכרת במות