• A
    A
    A
    A
  • לשיחה עם נציג חייגו
צבעים
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו:

השכרת כסאות בר

קטגוריות

 

 

אתם מכירים אותם מבתי הקפה והמועדונים, אך עם צבעים אתם יכולים ליהנות מהם גם באירוע הבא שלכם

כסאות בר אפשר לראות בעיקר בגני אירועים, בתי קפה, בארים ומועדונים, אך בשנים האחרונות כסאות אלו הפכו למבוקשים גם באירועים פרטיים. בדרך כלל משתמשים בהם בשלב קבלת הפנים של האירוע, במיוחד אם שלב זה נערך במקום נפרד או בחצר, ואז אפשר למקם את הכסאות סביב שולחנות גבוהים, כדי לספק לאורחים מקומות ישיבה. בקבלת פנים נהוג בדרך כלל להגיש כיבוד קל בצורת מזנון פתוח וזה גם השלב שבו האורחים פוגשים אחד את השני ומתחילים לשוחח. כסאות בר מאפשרים להם לשבת אחד עם השני בצורה נוחה, ולהשלים פערים תוך כדי שהם טועמים מהאוכל. אם אתם מחפשים חברה להשכרת כסאות בר, אנחנו בצבעים נשמח לספק לכם את השירות, אך יש כמה דברים שכדאי לדעת.

    מה צריך לקחת בחשבון שמחפשים להשכיר כסאות בר?

    כשאומרים לכם כסאות בר, אתם מיד מדמיינים דלפק ארוך כמו שיש בברים ובמועדונים. אולם כיום כסאות בר משמשים גם במטבחים ביתיים ובאירועים פרטיים, שם מציבים את הכסאות סביב שולחן ולא לאורכו של דלפק, ולכן השכרת כסאות בר הפכה למבוקשת מאד גם באירועים וגם כשאנשים מארחים בחצר הבית והם מבקשים פתרונות ישיבה ייחודיים, שישתלבו באווירה החגיגית והשמחה.

    כסאות בר הם מאד טרנדיים ומוסיפים רבות לאווירה של האירוע, אך חשוב לא להסתפק במראה הייחודי של הכיסא אלא גם לוודא שהכיסא נוח לישיבה, אחרת תפספסו את כל המטרה. אנחנו בצבעים מספקים כסאות איכותיים ונוחים, שעונים בדיוק לדרישה הזו.

    נקודה נוספת היא גובה הכסאות. לא כל כסאות הבר מגיעים באותו הגובה, והסיפור הופך להיות מעט מורכב מכיוון שגם לא כל הדלפקים והשולחנות מגיעים בגובה אחיד וזה יכול ליצור אי נעימות רבה שלכם מול האורחים. לכן, מומלץ לשכור את כסאות הבר והשולחנות מאותו המקום ולא משני מקומות שונים כדי לוודא שיש ביניהם התאמה. הצוות המקצועי שלנו יידע לייעץ לכם ולכוון אתכם בבחירה של כסאות בר בגובה מתאים לשולחנות.

    זכרו שכסאות בר לרוב לא משמשים לישיבה ממושכת, לכן הם מתאימים לקבלת פנים. נקודה נוספת היא שבקבלת פנים אנשים בדרך כלל מסתובבים ולא נעצרים במקום אחד לזמן רב, לכן לא בטוח שצריך להזמין מספר כסאות זהה למספר המוזמנים, אך כן חשוב לוודא שיהיו מספיק כסאות, כדי שאנשים יוכלו לעצור ולנוח.

    צריכים שירותי השכרת כסאות בר? התקשרו עוד היום ונשריין לכם את כמות הכסאות הנדרשת לאירוע מוצלח ובלתי נשכח.

    קרא עוד: השכרת כסאות